ayanna

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Madeleine Gustavsson - 3 juni 2010 21:21

Man kan verkligen säga att jag har haft världens underbaraste dag. Ingenting kändes fel eller upp och ner idag vilket var förvånansvärt för min del. Kolla bara in ljudklippet och njut av fåglarna som sjunger.


Klarade av reningen av hemmet men jag skriver mer om den i morgon eftersom den tog så sjuhelsikes mycket på min krafter. Ja varna er innan ni ska sätta igång med att rena hemmet från onda andar och annat så se till och ha ladda upp batterierna innan, för jag lovar det ta verkligen på krafterna.





Av Madeleine Gustavsson - 3 juni 2010 13:27

 Idag så ska jag ut i naturen och plocka två bukettter, en till mitt altare och en till som vi kan ha på bordet. Älska blommor så det ska bli riktigt riktigt mysigt. Ska ta på mig mina skjorts, ta med mig lite fika och gå ut en runda. Vill verkligen inte sitta inne när det är så fint väder ute. Ta en runda förbi kupan för och se om dem har någon liten korg som jag kan köpa och ha blommorna i. Bli en runda upp på skällby men också förbi dommarringarna och järnåldersgravarna och befinner sig inte särskilt långt härifrån. Tänkte att jag kunde ta min fika där om inte brukshundsklubben har sina lektioner där idag. Har dem inte sina lektioner där så sätter jag mig nog där och läser lite. Eller om djuren inte är ute i hagarna så kanske jag sätter mig under den stora eken som inte är särskilt långt därifrån. Vi får se, men jag lovar, jag ska ta en massa bilder. Tar nog med mig kameran så att bilderna inte blir så suddiga.


Sen när jag kommer hem så ska jag börja rena lägenheten. Ska börja med att    plocka i ordning på alla de saker som ligger och skräpa överallt (det stora pluset  är att det blir lite av en överraskning för sambon också.. dvs om inte han läser det här). Sen kommer jag att öppna alla fönster, röka ut all negativitet och negativa andar och sen gnida in fönsterbläcken och dörrhandtagen med rosenvatten. Hoppas verkligen att det funkar, för det skulle verkligen vara skönt om jag kunde bli av med all negativitet här inne.  

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards