ayanna

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Madeleine Gustavsson - 6 juni 2010 13:45

    Min första egenhändigt gjorda film     


Ja jag vet att den kanske inte är den bästa men jag ville visa folk hur mitt liv ser ut. Detta även fast det inte alltid är det roligaste. Heheh.


Igår så hade jag en helt okej dag, trots det faktum att jag hade bränt mig nåt så enormt på axlarna och ryggen. Hade förmodligen också solfrossa, vilket bidrog till att jag mådde som jag mådde. Frös som bara den och var trött som jag vet inte vad. Suck. Men det gick över framåt kvällen. Spenderade kvällen tillsammans med familjen. Vi grillade och hade det väldigt trevligt.


Igår var också en väldigt magisk dag. Jag renade altaret, kraftladdade mitt trollspö och spådde mig själv. Korten berättade väldigt mycket och jag vet numera hur framtiden kommer att se ut om jag fortsätter som jag gör nu. Ingenting illa kommer att hända mig om jag säger så. Min framtid ser ganska så ljus ut om man säger så, vilket tröstar mig ganska så  mycket.


Reningen av altaret och kraftladdandet av trollspöet gick riktigt riktigt bra. Är hur nöjd som helst.  Ja ska nu ut och hämta mitt trollspö, sno in det i det vita tyget och sen knyta ihop det :)


Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards