ayanna

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Ledsen att...

Av Madeleine Gustavsson - 8 maj 2011 21:10

Jag inte har skrivit någonting på ett par dagar nu. Har inte mått bra på grund av att jag inte har nåt sommarjobb och därmed ingen inkomst, så nu vet jag inte alls vad som kommer att hända med mig.. men men jag litar på min tro och min guide och hoppas att de leder mig i rätt riktning, för nu har jag verkligen ingen som helst aning om vad som komma skall. 

 
 
Miiiin

Miiiin

8 maj 2011 22:23

Du hade kunnat plugga lite sommarkurser och på så vis få in lite pengar? :) Jag har pluggat de senaste tre åren eftersom jag inte klarar av att jobba :)
Hoppas allt ordnar sig! <3

http://fullinsyn.blogg.se

 
Anna

Anna

10 maj 2011 07:40

Vad har du som väntar på dig i höst då? Kanske du kan fundera på om du kan starta ett eget företag eller på annat sätt kan tjäna pengar? Något som inte bara stöttar dig under sommaren utan tar dig längre förbi hösten tom???

Jag har startat upp en länkkatalog/topplista för häxiga bloggar, och sidor som handlar om hxkonsst, spådom och healing. Skulle känna mig väldidgt hedrad om du ville lägga upp din sida där! Du har så mycket kunskap att komma med och jag älskar att läsa om dina äventyr i kolonilotten! Adress: http://www.spindelmor.se/topplista

http://www.jordensrost.se

Madeleine Gustavsson

10 maj 2011 19:19

Jadu det vet ja itne riktigt det heller om jag ska vara ärlig.. som det ser ut nu så blir det väl lite uppsatsskrivande då skulle ja tro.

Jo jag har funderat på det men frågan är bara inom vad. Tycker ju om att göra salvor o sånt där men det bli ju knappast inom storproduktion om man säger så. Har planer också på att söka jobb på en tarotlinje eftersom jag älskar att lägga tarotkort :) vet dock inte om jag kommer att klara det men det återstå att se.

Klart ja vill vara med :) Hur gör jag då? du kan väl maila mig om det på facebook, har för mig att jag la till dig som vän där :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Gustavsson - 9 juni 2011 18:43

Ibland så händer det så mycket här i världen och nu händer detta. Jag har bestämt mig för att starta upp min egna hemsida och har därmed bestämt mig för att starta upp en blogg där i stället. För er som vill följa med mig dit så är adressen, www.isme...

Av Madeleine Gustavsson - 4 juni 2011 11:33


      Igår så gjorde jag ett hårspänne med några fjädrar. Hårspännet var väl sådär, så jag ska göra om det. Ska sätta fast fjädrarna i ett par hårnålar i stället.    Sen när det är färdigt så är det bara trumman som fattas <3 ...

Av Madeleine Gustavsson - 2 juni 2011 18:51


         Jag älskar att gå barfota. Det är helt underbart att känna moder jord under mina fötter. Det är helt underbart att känna hur hon stödjer mig när jag vandra runt i min egna lilla värld.    Jag vill passa på och tipsa om en artike...

Av Madeleine Gustavsson - 31 maj 2011 14:03


Igår när jag var ute och gick så såg jag den här symbolen på himlen. Har inte en aning om vad den betyder, men jag tror att gudarna försöker att tala om någonting för mig. Frågan är bara vad? vad tro ni?   ...

Av Madeleine Gustavsson - 31 maj 2011 00:24


  Ikväll hade jag en riktigt riktigt magisk afton. Jag var på möte med Xtravaganzan och på vägen hem så passade jag på att betrakta himlen medan jag gick. Fick direkt svar på den frågan som jag ställde mig,  vilket glädjer mig. När jag kom hem så gic...

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards