ayanna

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Madeleine Gustavsson - 12 maj 2011 11:10

Tycker mig känna en anings förändring i kroppen.. visst ja e stel o så men det är efter träningen igår kväll... känner mig faktiskt lite trött o så men inte så farligt. Få hoppas på att det bli bättre med tiden. För er som inte vet så går jag ett programm som heter Xtravaganza för att jag behöver kämpa lite med min övervikt. Det innebär att jag får mental träning, mental näring (f¨å njuta av någonting som är roligt) och få leva på 3 soppor om dagen nu i ca 2 ½ månaders tid. Tufft? Ja det kan man ju lugnt säga, men ack så glad jag kommer att bli när jag nå det mål jag har vilket är 79 kilo tills den 1 augusti. Ett glädjande besked är att jag redan har gått ner ca 3 kilo sen förra veckan o det känns underbart måste ja säga. 

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards