ayanna

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Madeleine Gustavsson - 8 maj 2011 21:15

  Nu har jag äntligen fått min alldeles egna lilla magiska hörna där jag kan ha mina böcker och mina ritualer. Känns hur bra som helst måste jag säga. Dock fortfarande lite väl mycket saker i rummet men när det väl blir färdigt så kommer att bli ett kontor- ritual rum där jag kan stänga in mig när jag ska ha mina ritualer. Förut var jag liksom tvungen att vara i sovrummet och trängas med sängen. På grund av detta så har inte altaret blivit så laddat än eftersom jag nästan aldrig kunde ha mina ritualer där eftersom jag alltid var tvungen att hoppa över sängen så fort jag skulle dra upp en cirkel. Nu har jag åtminstone lite mer plats o röra mig på och dessutom alla mina häxsaker inom räckhåll när jag väl har mina ritualer. 


Förresten nu under morgondagen så börja jag på Xtravaganza. Jag ska helt enkelt bli ett mycket nyttigare, lättare och framför allt gladare jag. Vet dock inte hur det kommer att gå eftersom jag ska bli av med mitt sockerberoende på köpet, men men... som sagt jag litar på att gudarna kan hjälpa mig på rätt väg... ÖNSKA MIG ETT STOOOORT LYCKA TILL FÖR DET LÄR JAG BEHÖVA!!! återkommer med mer info i morgon kväll :)

Av Madeleine Gustavsson - 8 maj 2011 21:10

Jag inte har skrivit någonting på ett par dagar nu. Har inte mått bra på grund av att jag inte har nåt sommarjobb och därmed ingen inkomst, så nu vet jag inte alls vad som kommer att hända med mig.. men men jag litar på min tro och min guide och hoppas att de leder mig i rätt riktning, för nu har jag verkligen ingen som helst aning om vad som komma skall. 

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards