ayanna

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Lättare att kommunicera med det gudomliga

Av Madeleine Gustavsson - 21 maj 2011 14:39

Först och främst så vill jag bara säga att jag är väldigt ledsen att jag inte har skrivit på ett par dagar nu. Jag har varken haft energin eller orken till o göra det. Kanske låter taskigt men jag har haft fullt upp med att ta hand om mig själv. Har sammanlagt gått ner över 6 kilo sen jag startade, vilket känns totalt underbart. Känner mig redan lättare :)


Men samtidigt som jag har jobbat med å bli av med många överviktiga kilon så har

 jag också märkt av att jag har lättare att kommunicera med det gudomliga. Detta tror jag beror att jag inte längre ha varken socker eller en himla massa tungmetaller i kroppen längre. Jag tex börjat att se min egna aura. Den är kungsblå. När jag kollade upp vad det betyder så fick jag svaret att jag är ganska så lugn och har en bra kommunikation med det gudomliga.


 Den här beskrivningen stämmer också ganska så bra in på mig, tycker jag :) Det enda som inte riktigt stämmer är att jag enligt bilden ska kunna relatera till andra och hur de känner. Jag kan göra det men jag tycker det är så sjukt svårt ibland. Speciellt när jag själv är deppig och inte vet vad jag själv känner.     


Ber om ursäkt att jag är väldigt självcentrerad just nu men jag känner att jag verkligen måste ta hand om mig själv just nu. Xtravaganzan är som en slags detoz kur för min del :) 

 
 
Korpöga

Korpöga

21 maj 2011 18:05

Du ska ta hand om dig själv - det är viktigt. Man är inte ego för det ;) Om inte du mår bra hur ska du då kunna ge positiv energi till omgivningen? Att ta hand om sig själv är att även tänka på andra ;)
*skickar energi till dig*
Ta hand om dig, universum vill det.
Massor av kramar!

http://www.muninkorpvinge.blogspot.com

 
Angel

Angel

21 maj 2011 19:33

Titta på din aura vid olika tidpunkter på dagen, den ändrar färg beroende på humör, sinnesstämning och mående.

http://thingcalledlife-angel.blogspot.com

 
Miiiin

Miiiin

21 maj 2011 23:11

Det är aldrig taskigt att ta hand om och fokusera på sig själv, speciellt inte om man är medveten om att man lägger fokus på sig själv för tillfället. Ibland genomgår man helt enkelt perioder där man verkligen måste lägga fokus på sig själv, andra gånger lägger man den på andra. Så är det. Fortsätt kämpa!

Har bytt blogg också föresten. Eller nej, jag har två. Den gamla kommer jag skriva i men där blir det mer personligt och från min vardag medan den nya (http://magicanatura.blogg.se) fokuserar på naturen, magi och sånt där. Titta gärna in :)

http://magicanatura.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Gustavsson - 9 juni 2011 18:43

Ibland så händer det så mycket här i världen och nu händer detta. Jag har bestämt mig för att starta upp min egna hemsida och har därmed bestämt mig för att starta upp en blogg där i stället. För er som vill följa med mig dit så är adressen, www.isme...

Av Madeleine Gustavsson - 4 juni 2011 11:33


      Igår så gjorde jag ett hårspänne med några fjädrar. Hårspännet var väl sådär, så jag ska göra om det. Ska sätta fast fjädrarna i ett par hårnålar i stället.    Sen när det är färdigt så är det bara trumman som fattas <3 ...

Av Madeleine Gustavsson - 2 juni 2011 18:51


         Jag älskar att gå barfota. Det är helt underbart att känna moder jord under mina fötter. Det är helt underbart att känna hur hon stödjer mig när jag vandra runt i min egna lilla värld.    Jag vill passa på och tipsa om en artike...

Av Madeleine Gustavsson - 31 maj 2011 14:03


Igår när jag var ute och gick så såg jag den här symbolen på himlen. Har inte en aning om vad den betyder, men jag tror att gudarna försöker att tala om någonting för mig. Frågan är bara vad? vad tro ni?   ...

Av Madeleine Gustavsson - 31 maj 2011 00:24


  Ikväll hade jag en riktigt riktigt magisk afton. Jag var på möte med Xtravaganzan och på vägen hem så passade jag på att betrakta himlen medan jag gick. Fick direkt svar på den frågan som jag ställde mig,  vilket glädjer mig. När jag kom hem så gic...

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards