ayanna

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Madeleine Gustavsson - 2 april 2011 02:03

Under morgondagen kommer jag förmodligen att läsa ut min underbara bok. Jag trodde aldrig att jag skulle bli ledsen för att jag har läst ut en bok men om jag ska vara ärlig så känns det faktiskt lite vemodigt. Jag vill veta hur det kommer att gå nu, men förmodligen blir det inte så förens om ca 3 år eller någonting i den stilen. Det är nämligen den första boken av tre så. Hoppas verkligen att den andra kommer så fort som möjligt. Men samtidigt så vill man ju inte att hon ska snabba på alldeles för mycket för då kan det bli fel det med. Fan o jag som inte har nått tålamod.. fan också... ush vad patetisk jag e... suck...


Fundera dock på att börja läsa grottbjörnens folk. Alla säger ju att den ska vara så himla bra!

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards