ayanna

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Madeleine Gustavsson - 8 april 2011 22:02

Jag har blivit biten, av vampyrer... heheh... fan dig Miah :P:P:P:P       


Har snart läst ut första vampire diaries boken och måste säga att jag gillar den skarpt. Eller kanske inte ska säga, gillar, för det stämmer nte riktigt, utan mer älskar. Den har riktigt riktigt gripit tag i mig, ja så mycket så jag har bestämt mig för att köpa hela den första säsongen av serien och alla böckerna (lugn nu pappa & mamma, det är pocket och samlingsvolymet som inte kostar mer än sammanlagt 90 kr) !


Hmm vem gillar man bäst, stefan eller damon? Ja kan inte bestämma mig, en stor del av mig gillar Stefan mer än Damon men frågan är om jag inte kommer att få äta upp det när jag ser serien.. hmm.... det återstå att se. Däremot så kan ja inte riktigt ta Elena eftersom hon verka så sjukt bitchig...

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards