ayanna

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Madeleine Gustavsson - 28 april 2011 00:18

Under dagen så hade jag besök av ett antal osaliga andar. Vet inte alls vad de ville mig, men jag kände att de på något konstigt sätt drogs till mig där jag låg och rensade ogräs, de stod runt omkring mig och betraktade mig så att jag gjorde rätt, vilket i o för sig är ganska så gulligt.


Vet inte hur många gånger som jag vände mig om, i tron om att det var någon bakom mig för att sen upptäcka att det inte var någon där. Så här i efterhand så tro jag att det var farfar som var där för att kolla till mig och rätta mig när jag gjorde fel. Gud vad jag saknar honom, han är min ängel. Farfar jag saknar dig, men det vet du ju redan. :)


Nu tillbaka till de osaliga andarna. Vet att det finns en hel del osaliga andar som springer runt nere på kolonin. Vet dock inte vad jag ska göra åt dem eller för att hjälpa dem för att jag kan omöjligt hjälpa alla, det har jag varken kraft eller ork till. Få be dem snällt o vänligt att hålla lite avstånd eller att de är välkomna att ge mig råd var det gäller växter osv, men där går gränsen. Hur gärna ja än vill så kan jag ju inte, som sagt hjälpa alla, det skulle ta fullständigt dö på mig. Och det tror jag varken dem eller jag vill.


Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards