ayanna

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Madeleine Gustavsson - 2 december 2010 15:03

Ber om ursäkt att bilden är felvänd men jag kunde inte vända på den.

 

Äntligen säger jag bara. Nu är mina salvor färdiga för användning. Den vita och röda burken innehåller lavendel salva och den svarta är min alldeles egna lilla kraft salva som jag ska använda när jag tycker att det behövs.

 

Har också sätt färdig säsong 2 av supernatural. Jag kan bara inte sluta att älska den serien och dessutom fashineras jag något så enormt av Sam. Kan inte låta bli att tycka om honom trots att han kanske gör lite fel och roligheter (han hade en sånn enorm otur i avsnittet med hartassen i säsong 3) ibland. Dean är underbar på sitt sätt men jag är som sagt en Sam-människa.

 

Ett längre och mer filosofiskt inlägg kommer under kvällen. Nu ska jag läsa andras bloggar och kommentera så mycket jag kan.

  

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards