ayanna

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Madeleine Gustavsson - 11 december 2010 21:05

  

Kära Gud och Gudinna, jordiska moder och himmelske fader.

 

Jag har aldrig ägnat något brev till er, men nu gör jag det. Har så mycket som jag vill tacka för och skriva men jag vet inte vart jag ska börja. Men jag ska försöka att skriva allting ifrån mitt hjärta så att ni verkligen känner tanksamheten som jag hoppas genomsyra mitt liv. Har så himla mycket och tacka för i mitt liv. Jag tackar för den familj, de vänner och de nära jag har i mitt liv. Jag tackar också för de gåvor som ni har gett mig under det senaste året. Tillsammans med dem så har jag upptäckt hur stor och underbar världen verkligen är. Allting är verkligen inte som det ser ut och vara, utan det finns så mycket mer och det är det som är tjusningen med det hela. Vi är inte ensamma här i världen. Det finns så mycket mer än vad ögonen ser.

 

Jag bara önskar att restem av världen kunde se och ta del av det som jag ser och upplever varje dag. Önska verkligen att världen kunde ta del av den kärlek och värme som ni har försett mig med.

 

Härmed lovar jag att jag ska försöka att leva ett liv i enlighet med det som ni lär mig och det ni förse mig med.

 

Jag älskar er nu och föralltid.

Er dotter!

//Ayanna Healingbear

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards