ayanna

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Madeleine Gustavsson - 25 december 2010 23:38

Idag så har jag läst två, för mig, mycket speciella bloggar (Mikaelas och Moonwitch) och båda av dem fick mig att fundera på två olika sätt.


Först o främst så vill jag säga till dig, Mikaela, att jag förstår dig mycket väl när du skriver i ditt inlägg Jag blev vi. Jag har själv råkat hamna i den sitsen. Det är ungefär som att man på nåt sätt växer ihop när man blir sambo med någon, man upphör att existera som sig själv och blir på nåt sätt en kombination av sig själv och den person som man bor med. Tycker det är synd att det är så. Man vill ju vara sig själv och inte någon annan. Personligen så försöker jag att bryta mig ur den sitsen samtidigt som jag självklart vill vara tillsammans med min sambo. Precis som allt annat så är det en sorts balans gång.


Från att ha varit fundersom när jag läste Mikaelas inlägg så blev jag väldigt glad när jag läste Moonwitch. Hon har nämligen fått biljetter till Bonjovi i sommar och jag kan i ärlighetens namn säga att jag är sjukt avis. Hade lätt velat se dem, trots at jag kanske inte är världens största fan. Haha. Men jag unnar henne dem och hoppas verkligen att hon njuter av konserten och blir lycklig :)


Jag unnar er all lycka och kärlek i världen.

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards