ayanna

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Madeleine Gustavsson - 10 december 2010 17:41

Den här videon bara måste jag visa. Jensen ackles (som spelar dean i supernatural) mimar till Survivors The eye of the tiger. Han är fullkomligt bäst i den här videon. Se o NJUT!

Idag så har jag haft en helt okej dag. Fast den började väl inte så bra om man säger så. Tycker nämligen inte om att behöva tvinga ner medicin i min lilla rockys hals medan han fräser, spotttar och morrar åt en.. suck.. men men man få tänka på att det är för hans eget bästa.


När det väl var gjort så var det bara att ta på sig kläderna och dra ut i kylan och gå och handla. När jag väl kom ut så var det så kallt att kylan riktigt bet sig i kinderna på en. Fast det brydde jag mig inte särskilt mycket om. Visst det var kallt men samtidigt så kunde jag inte låta bli att njuta av att få vara ute och känna vinterns bitande kyla emot kinderna. Dessutom så såg jag gudinnans unga anlete på himlen. Det styrkte mig och fick mig och inse att vintern är någonting som ingår i helheten. Vintern är också någonting som är väldigt vackert enligt min mening.


Försöker att inte klaga på att det är kallt men ibland kan man inte låta bli. Fast på den senaste tiden så har jag försökt att klaga mindre eftersom jag vet att våren kommer inom en snar framtid.

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards