ayanna

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Narnia

Av Madeleine Gustavsson - 27 december 2010 23:06

  

Jag och min käre bror var och kollade på den nya filmen om Narnia, detta trots att jag inte har sett den andra filmen än och att jag inte tyckte om den första. Men jag måste säga att jag tyckte bra om den här. Den kändes mycket mer vuxnare på nåt sätt men också mysig. Tycker dock att det är synd att man inte få se Aslan mer än vad som finns i filmen. På grund av denna filmen så har jag valt att ge böckerna en chans trots att jag inte gillade dem när jag var yngre. Så jag har beställt en engelsk samlings volym på www.adlibris.com för en ganska så billig slant.


Om några dagar så ska jag göra en grej som jag var väldigt osäker på att jag skulle få göra. Jag ska genomföra en andlig rening hos min bror. Han upplever att han blir störd av en energi/ande som inte ska vara där. Det jag kunde snappa upp när vi satt i bilen och pratade om det så verka det som om denna energin är en manlig sådan som förmodligen var orolig/förvirrad och förmodligen dog av hjärtfel. Jag fick liksom sjukt ont i hjärttrakten och fick en orolig/olustig känsla som jag vet att det inte har någonting med mig och göra. Ganska obehagligt och sorgligt och känna av honom men jag ska se om jag inte kan hjälpa honom över på andra sidan och om det inte går så ska jag åtminstone se till att han inte stör min bror utan kanske i stället hjälper honom med saker.

 
 
Moonwitch

Moonwitch

28 december 2010 00:11

Låter spännande med anden, kanske inte din bror tycker kom jag på...men jag hoppas du fixar det. Lycka till!
Kram!

http://ritamang.blogg.se/moonwitch

 
Miiiin

Miiiin

28 december 2010 13:58

Jag ska se filmen imorgon! :D Jag gillar de tidigare filmerna så hoppas denna ska vara lika bra :) Har tänkt läsa böckerna... någon gång :)

http://fullinsyn.blogg.se

 
Asynja

Asynja

28 december 2010 17:47

Det är så fint, allt det du gör för att hjälpa din familj. (Jag vill minnas att du gjorde en ritual för din pappa för ett tag sedan också)
Jag hoppas att din hjälp kommer att göra det bättre för alla inblandade, inklusive anden.
Var välsignad.

http://waytowicca.wordpress.com

 
Ariadna

Ariadna

28 december 2010 21:38

Narnia var en de allra bästa historie jag visste när jag var liten, förutom 5-böckerna av Ednit Blyton.

Hoppas det går bra för dig med att undersöka anden med hjärtfelet!

Kram och Var Välsignad!

http://dimmornasdotter.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

haxhem

14 januari 2011 16:44

ja den första var ju lite lekplatsvarning, andra bättre tredje bra! hoppas det fortsätter så. Böckerna minns jag som magiska när jag var liten =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Gustavsson - 9 juni 2011 18:43

Ibland så händer det så mycket här i världen och nu händer detta. Jag har bestämt mig för att starta upp min egna hemsida och har därmed bestämt mig för att starta upp en blogg där i stället. För er som vill följa med mig dit så är adressen, www.isme...

Av Madeleine Gustavsson - 4 juni 2011 11:33


      Igår så gjorde jag ett hårspänne med några fjädrar. Hårspännet var väl sådär, så jag ska göra om det. Ska sätta fast fjädrarna i ett par hårnålar i stället.    Sen när det är färdigt så är det bara trumman som fattas <3 ...

Av Madeleine Gustavsson - 2 juni 2011 18:51


         Jag älskar att gå barfota. Det är helt underbart att känna moder jord under mina fötter. Det är helt underbart att känna hur hon stödjer mig när jag vandra runt i min egna lilla värld.    Jag vill passa på och tipsa om en artike...

Av Madeleine Gustavsson - 31 maj 2011 14:03


Igår när jag var ute och gick så såg jag den här symbolen på himlen. Har inte en aning om vad den betyder, men jag tror att gudarna försöker att tala om någonting för mig. Frågan är bara vad? vad tro ni?   ...

Av Madeleine Gustavsson - 31 maj 2011 00:24


  Ikväll hade jag en riktigt riktigt magisk afton. Jag var på möte med Xtravaganzan och på vägen hem så passade jag på att betrakta himlen medan jag gick. Fick direkt svar på den frågan som jag ställde mig,  vilket glädjer mig. När jag kom hem så gic...

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards