ayanna

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Madeleine Gustavsson - 2 november 2010 21:57

Oh ni skulle bara veta.. jag har varit på världens mest underbaraste resa. Nej jag har inte rest utomlands, har bara besökt en kompis. Men den resa som jag pratar om mest är en själslig resa. När jag bestämde mig för ett tag sen för att resa och vara borta ett par dagar så trodde jag inte att det skulle påverka mig så mycket. Jag har lärt mig så pass mycket under den här tiden så det finns inte en chans att jag kommer kunna skriva ner allting i detta inlägg, därför kommer jag bara att sammanfatta mina tankar och funderingar.

 

   Precis innan jag reste så bestämde jag mig för att köpa mig en ny tarotlek eftersom jag inte riktigt trivdes med de som jag redan hade. Det blev the psychic oracle tarot. 

 

Jag trodde verkligen inte att den skulle tala till mig så mycket som den verkligen gör. Men när jag väl fick använda den när jag skulle spå en vän till mig så blev jag fullkomligt överröst med budskap. Det var som om korten talade för sig själva och visade mig vad dem menade. Har aldrig varit med om någonting sånt innan och den som jag spådde vart förvånad över att jag kunde träffa så rätt på nästan allting som jag pratade om. Det förvånade mig också en hel del måste jag skriva.

 

Under halloween och alla helgons natt så rörde sig energierna en himla massa. Fick själv se en del andar som rörde på sig och ville kolla in så att allt var okej. Märktes att slöjan mellan denna världen och den på andra sidan var mycket tunnare nu. Fick kontakt med min guide (har aldrig sett henne så tydlligt som då) och en del andra nära och kära som har gått över. Jag vart så överrumplad och chockad av allting så jag började att gråta och var tvungen att stänga ner mig (vilket jag också ha lärt mig under de här dagarna).

 

Jag lärde mig att öppna upp mig och stänga ner mig men eftersom jag anser att det är en ganska så privat lärdom så skriver jag inte så mycket mer om det. Kan dock ge rådet att få ni chansen till att lära er det så ta den, för att det är absolut inte bra att gå runt och vara vidöppen hela tiden.

 

 

Jag har verkligen gått igenom en förändring, till det bättre hoppas jag. 

 

Till dig/ni som var med mig under denna resan, jag tackar er från djupet av mitt hjärta och hoppas att vi syns inom en snar framtid.

 

Hoppas ni alla har haft en lika magisk Samhain som jag.

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards