ayanna

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Madeleine Gustavsson - 19 november 2010 22:06


JAAAAAA ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT BOXARNA FRÅN CDON.¨så nu vet jag vad jag ska göra på tisdag när jag kommer hem. Hihi. Då blir det säsong 2 för hela slanten. Inte trodde jag att jag skulle bli ett så stort fan,, hahaha..

 

Har det bra här i Linköping. Är lite smått förkyld men annars helt okej. Har varit en ganska så hektisk tid men ack så rolig. Kommer inte hem förens på tisdag.

 

Jag och sambon ska skaffa oss en katt till JAAAA säger jag... underbart det ska bli med två små kissar att gosa med     

 

Håller på och bygga lite på en egen meditation. Jag vet hur jag ska öppna upp mina chakran men jag har inte en aning om hur jag ska fortsätta sen. Någon som har ett förslag?

 

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards