ayanna

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Madeleine Gustavsson - 9 november 2010 22:41

Sam och Dean från Supernatural.

 

Supernatural är en serie som jag verkligen har fått upp ögonen för. Tänkte inte så mycket på den innan men tänkte att jag kunde ge den en chans. Att jag inte har insett hur bra den verkligen är förens nu är för mig ett riktigt mysterium! Jag hyrde den första säsongen igår och kan verkligen inte sluta att titta på den. Kommer att låna säsong två så fort som jag bara kan. Fundera även på att köpa den via discshop eller någonting i den stilen. Kan bli den första serien som jag samlar på.

  

Av Madeleine Gustavsson - 9 november 2010 12:12

  

Läggningen är inte från igår utan från en annan laggning som jag gjorde för en kompis för några veckor sen.

 

Igår så var jag hemma hos en kompis. Vi gick ut och gick med hundarna hennes. Det var underbart och göra. Länge sen man höll i ett koppel och lät hunden springa fri. Var så roligt o se henne så himla glad för att hon fick springa fri.

 

När vi kom hem så bestämde vi oss för att jag skulle lägga en läggning för henne. En läggning som kallas för årshjulet, där första kortet är för januari och det sista för december. Om man följer det wiccanska årshjulet så börja man med november och slutar med oktober.

 

när jag la läggningen igår så trodde jag först inte att jag skulle få ut någonting. Den jag gjorde innan gick liksom inte så bra. Denna gången så var jag dock noga med att kompisen min fick ställa den fråga hon ville ställa till korten och blanda kortleken. Under det så kom jag på att det hade jag ju inte gjort på den läggningen jag la innan utan då körde vi igång på direkten, vilket inte var bra. Så jag ska fråga den kompisen om hon vill bli spådd igen.  Fast då måste hon ha en specifik fråga som hon ville ställa.

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards