ayanna

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Madeleine Gustavsson - 10 november 2010 22:00

Nu tänker jag leka lite sur. Detta inlägg är absolut inte tillägnad till någon, så ta inte illa upp. Det är ett rent allmänt inlägg.

 

Ja är så trött på skitsnack. Vart man än vänder man sig så hör man nästan alltid någon som snacka en massa skit om någon annan. Fatta inte den där personen att det kommer att komma fram och att mottagaren kommer att bli sårad? I många fall så är det nog meningen så, men frågan är då om man inte skada sig själv på köpet. Har själv råkat ut för folk som har snackat skit om mig, och jag är mycket väl medveten om att det förekommer en del rykten, och till viss del så såra det mig. MEN det har gått så långt så att jag inte ens orka bry mig längre. Blir bara förbannad när jag hör någon snacka om någon annan. Fast vad kan jag egentligen göra åt det? Visst ja kan säga åt dem att sluta och att i stället säga det till personen men då lägger man sig ju i eller så kan man skita i det och inte göra någonting åt det. Tycker det är en svår fråga det där som tål att diskuteras.

 

Vad hade du gjort om du hörde någon som står och snacka skit om någon annan?

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards