ayanna

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Madeleine Gustavsson - 22 november 2010 20:44

I morgon så ska jag åka hem. En del av mig vill åka hem men en stor del av mig vill stanna kvar här uppe tillsammans med kompisen/kompisarna och alla underbara katter. De har fått mig att ändra synen på katter, ja tillsammans med Rocky då. Jag älskar katter. Jag och sambon ska skaffa oss en till katt (ska hämta henne på onsdag), en fyra-femåring, vid namn Skrållan. Är faktiskt lite nervös för det, men samtidigt så vet jag inombords att det kommer att gå bra. Ska verkligen ta hand om henne och ge henne och Rocky all den kärlek som dem verkligen förtjänar. Fast i början kommer jag nog att ge henne lite mer uppmärksamhet för att hon ska känna sig så välkommen och hemma som möjligt. Tänkte jag skulle ge henne lite leksaker, en filt och kanske en klösställning eller en iglo där hon kan få vara ensam när hon känner för det.  

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards