ayanna

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Madeleine Gustavsson - 11 november 2010 20:53

fader sol fram idag.   

 

Jag tog en promenad ut i naturen. Under promenaden så kunde jag inte låta bli att bli så glad. Glad för att:

 

  • Jag är den jag är
  • att mitt medvetande har blivit djupare och bredare.
  • att jag lever
  • att jag har förmågan att känna saker som andra inte ens tänker på eller till och med ta för givet.
  • att mina oljor går som smort.
  • att jag faktiskt har förmågan att hjälpa folk med mina oljor och med tarotkorten.

Som ni kanske kommer ihåg så gjorde jag ju ringsblomssalva för ett par månader sen. Min syrra fick en burk och min far den andra. Dem är så GLADA för dem och salvorna har hjälpt dem med all möjligt, bland annat sår, torrhet, smärta, eksem och torra läppar. Så nu har min syrra bestämt sig för att hon ska sponsra mig med lite ringblommor till våren. Hehe så söt hon e. Klart jag ska plantera ringblommor, det är ett givet måste. Den SKA bara finnas i min örtasamling. Fundera på om jag kanske kan plantera den i en kruka på ballkongen.

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards