ayanna

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Madeleine Gustavsson - 2 februari 2011 22:51

Blev inte riktigt alls som jag hade tänkt mig, men men det blir så ibland. Åkte på feber i natt så jag har inte varit så himla pigg idag vilket i sin tur betyder att jag inte har orkat göra allt som jag hade tänkt mig. Men jag har tänt hela lägenheten med ljus, haft ritual, gått på promenad med facklan min för att locka fram solen och njutit av solen i ansiktet mitt på förmiddagen. Passade då på att suga åt mig all energi som jag bara kunde och jag måste säga att jag nog inte hade klarat mig långt utan den. Har också gjort äppelpannkakor men de blev lite misslyckade eftersom lill jag inte kan vända pannkakor.. ja jag vet det låter helt konstigt, men så är det.


Jag hoppas i alla fall alla ni läsare där ute har haft en magisk imbolc, det hade jag trots feber och mindre energi.   

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards