ayanna

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Madeleine Gustavsson - 14 februari 2011 15:26

när jag inte kunde sova så fick jag besök. Mina gudar kom på besök och bad mig att börja jobba på en mandela som de tro att jag kan ha användning av. De visade mig hur den skulle se ut och jag måste säga att det är något av en utmaning. Om jag får den riktigt riktigt bra och så som jag vill ha den så ska jag brodera den med så att jag har den på en meditationskudde.


De bad mig också att fortsätta med att sätta mig in i deras miljö och den information om den mesopotamiska mytologin som finns. Så det ska jag göra. Och för att tacka för den inspiration och den information de har gett mig så ska jag tända mina kolbitar och bränna enbär till deras ära under kvällen. Enbär fick jag nämligen reda på igår att man eldade i det antika mesopotamien till gudarnas ära.


Ayanna och shamash, ni som kommer från människans vaga, ni som ger mig den inspiration och glädje som jag behöver för att ta mig vidare, jag tacka er! <3

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards