ayanna

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Madeleine Gustavsson - 17 maj 2010 15:13

Idag så ska jag vara lite våldsam. Haha... nej jag ska inte slå någon.. eller nja förhoppningsvis inte... nej jag ska ÄNTLIGEN få köra min älskade combat.   

 

Nu kanske ni tro att jag är våldsam som person eller någonting i den stilen. Nej i Body combat så slås man inte emot någon, man skuggboxas.. vilket ger en en utomordentligt bra chans att i fantasin slås emot vem man vill.. jag brukar antingen slås emot mig själv (de negativa sidorna) eller emot mina fiender/ovänner, som jag har haft genom åren.

 

Nej nu så ska jag ta mig en fika, sen så ska jag in till stan, köpa några röda pärlor, kanske glo lite på partaj och sen in och köra järnet.

 

I kväll, om det inte regnar eller åska, så ska jag genomföra lite magi och en ritual. Brukar vilja vara ute när jag gör ritualer men regnar det idag så är jag i vardagsrummet.. ska genomföra den tysta ritualen, meditera och sen genomföra magi för mig själv. Behöver styrka och energi, vilket jag ska införa i ett rött armband och kanske ett rött halsband.. bero på hur mycket pärlor jag köper.. kommer att publicera bilder på dem under kvällen så att ni kan se hur dem blev.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards