ayanna

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Madeleine Gustavsson - 22 maj 2010 21:20

      Äntligen så har sommaren kommit. Eller nja kanske inte än men snart så.. men det är inte långt ifrån nu.. jag ser redan fram emot att få fira sommarsolståndet tillsammans med en kompis, vilket känns underbart. Vet dock inte alls vad jag ska göra. Ska nog spendera en del tid i morgon och börja planera tro jag. Sen så ger jag planeringen till min kompis o se vad hon tycker om det hela. Som jag skrev innan så ska det bli så sjukt roligt. Dessutom så känns det skönt att veta att man inte är ensam. Som det ser ut just nu så ska jag baka någonting och sen blir det nog en picknick, meditation och kransflätning tro jag.. det får vi se som sagt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards