ayanna

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Tolkning

Av Madeleine Gustavsson - 5 januari 2011 00:50

Jag har under dagen försökt att tolka den drömmen som jag hade om mitt tidigare liv. Den har hjälpt ganska mycket. Hur då? Jo för nu vet jag varför jag är så himla rädd för plötsliga smällar och raketer. Jag har under större delen av mitt liv alltid funderat på varför jag är så himla rädd för just raketerna. Mamma o pappa förklarade för mig att jag är rädd för plötsliga ljud eftersom jag har en välutvecklad hörsel och ett välutvecklat sinne. Visst jag har alltid trott på det här men samtidigt så har jag inte kunnat sluta att känna att det är någonting mer än så. Så enkelt kunde det helt enkelt inte vara, åtminstone enligt vad jag kände på mig. Så nu känns det som om jag känner mig själv lite bättre än innan.

 

Vet ni vad jag ska göra i april?    Jag ska på en trumresa nere i skåne. Har aldrig gjort en trumresa men ack så nyfiken och villig jag är att vilja lära mig hur det är. Jag ser verkligen fram emot den och hoppas på att jag kommer att möta många nya bekantskaper.

  

 
 
Moonwitch

Moonwitch

5 januari 2011 11:13

Det är väl en härlig känsla när vi förstår vad vårt undermedvetna vill säga oss. Vad skönt att du fått förklaring till din rädsla.
Trumresa låter spännande. Var i Skåne är det?
Kärlek och ljus/Kram!

http://ritamang.blogg.se/moonwitch

 
Miiiin

Miiiin

5 januari 2011 12:59

Undrar varför jag är så rädd för eld och vatten då...

http://fullinsyn.blogg.se

 
Ariadna

Ariadna

6 januari 2011 07:40

Förmodligen ägnar vi oss aldeles för lite tid åt att filosofera över våra tidigare liv men dessa kan ju, som du har fått erfara, ha en ganska stor påverkan på våra nuvarande liv.

En trumresa? Åh, det låter jättespännande! Hoppas att du vill berätta mer ;)

Kramar och Var Välsignad!

http://dimmornasdotter.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

7 januari 2011 13:53

Det är trevligt närman kan lära sig utav det tidigare liven.. men jag har precis insett en sak. Jag är inte insatt i just "tidigare liv", inte så mycket som jag önskade att jag var. Förresten snygg bild.

http://www.magiskblomma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Gustavsson - 9 juni 2011 18:43

Ibland så händer det så mycket här i världen och nu händer detta. Jag har bestämt mig för att starta upp min egna hemsida och har därmed bestämt mig för att starta upp en blogg där i stället. För er som vill följa med mig dit så är adressen, www.isme...

Av Madeleine Gustavsson - 4 juni 2011 11:33


      Igår så gjorde jag ett hårspänne med några fjädrar. Hårspännet var väl sådär, så jag ska göra om det. Ska sätta fast fjädrarna i ett par hårnålar i stället.    Sen när det är färdigt så är det bara trumman som fattas <3 ...

Av Madeleine Gustavsson - 2 juni 2011 18:51


         Jag älskar att gå barfota. Det är helt underbart att känna moder jord under mina fötter. Det är helt underbart att känna hur hon stödjer mig när jag vandra runt i min egna lilla värld.    Jag vill passa på och tipsa om en artike...

Av Madeleine Gustavsson - 31 maj 2011 14:03


Igår när jag var ute och gick så såg jag den här symbolen på himlen. Har inte en aning om vad den betyder, men jag tror att gudarna försöker att tala om någonting för mig. Frågan är bara vad? vad tro ni?   ...

Av Madeleine Gustavsson - 31 maj 2011 00:24


  Ikväll hade jag en riktigt riktigt magisk afton. Jag var på möte med Xtravaganzan och på vägen hem så passade jag på att betrakta himlen medan jag gick. Fick direkt svar på den frågan som jag ställde mig,  vilket glädjer mig. När jag kom hem så gic...

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards