ayanna

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Madeleine Gustavsson - 5 januari 2011 00:50

Jag har under dagen försökt att tolka den drömmen som jag hade om mitt tidigare liv. Den har hjälpt ganska mycket. Hur då? Jo för nu vet jag varför jag är så himla rädd för plötsliga smällar och raketer. Jag har under större delen av mitt liv alltid funderat på varför jag är så himla rädd för just raketerna. Mamma o pappa förklarade för mig att jag är rädd för plötsliga ljud eftersom jag har en välutvecklad hörsel och ett välutvecklat sinne. Visst jag har alltid trott på det här men samtidigt så har jag inte kunnat sluta att känna att det är någonting mer än så. Så enkelt kunde det helt enkelt inte vara, åtminstone enligt vad jag kände på mig. Så nu känns det som om jag känner mig själv lite bättre än innan.

 

Vet ni vad jag ska göra i april?    Jag ska på en trumresa nere i skåne. Har aldrig gjort en trumresa men ack så nyfiken och villig jag är att vilja lära mig hur det är. Jag ser verkligen fram emot den och hoppas på att jag kommer att möta många nya bekantskaper.

  

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards