ayanna

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Madeleine Gustavsson - 19 januari 2011 23:35

  

Idag har jag verkligen haft en underbart magisk kväll. Hela rummet var fullkomligt fullt av magisk kraft. Det var nästan så man kunde ta på den. När jag mediterade så träffade jag inte bara på min guide utan även Aya och Shamash kom dit för att visa att dem fortfarande finns där för mig. Jag kunde inte låta bli att bli så glad så jag hoppade rakt upp i deras famnar och gav dem varsen kram. Dessutom kunde jag inte låta bli att känna att jag verkligen var som en kontakt mellan ärkeängeln Uriel (även fast jag inte tycker om honom i supernatural, men det är en helt annan sak, ja kan förklara under morgondagen) och moder jord. Varför? Jo för att jag genomförde en meditation som innebär att man ta kontakt med ärkeängeln Uriel för att med hjälp av honom heala moder jord. En av de mest givande och underbar meditationer som man kan göra enligt mitt tycke, så jag kan starkt rekommendera den. Ni hittar den på spotify.

 

Även fast jag inte hade tänkt det från början så genomförde jag en hel ritual. Det var helt enkelt inte mer än rätt. Det var meningen enligt mitt tycke eftersom gudarna valde att kontakta mig och visa sig för mig. Nu vet jag att dem är där och att de uppskattar de lilla jag gör för dem och den jord som vi lever på. Nu ser jag verkligen fram emot Imbolc och nästa fullmåne <3

 

  

 

Mother earth I send you my prayers, Father Sky I send you my prayers

Oh great mystery I feel your breath in my mouth

Oh great mystery I welcome you and give thanks to you in me

in peace, in peace, in peace

(Kellianna, Directionssong)


Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards