ayanna

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Fullmåne <3

Av Madeleine Gustavsson - 19 januari 2011 23:35

  

Idag har jag verkligen haft en underbart magisk kväll. Hela rummet var fullkomligt fullt av magisk kraft. Det var nästan så man kunde ta på den. När jag mediterade så träffade jag inte bara på min guide utan även Aya och Shamash kom dit för att visa att dem fortfarande finns där för mig. Jag kunde inte låta bli att bli så glad så jag hoppade rakt upp i deras famnar och gav dem varsen kram. Dessutom kunde jag inte låta bli att känna att jag verkligen var som en kontakt mellan ärkeängeln Uriel (även fast jag inte tycker om honom i supernatural, men det är en helt annan sak, ja kan förklara under morgondagen) och moder jord. Varför? Jo för att jag genomförde en meditation som innebär att man ta kontakt med ärkeängeln Uriel för att med hjälp av honom heala moder jord. En av de mest givande och underbar meditationer som man kan göra enligt mitt tycke, så jag kan starkt rekommendera den. Ni hittar den på spotify.

 

Även fast jag inte hade tänkt det från början så genomförde jag en hel ritual. Det var helt enkelt inte mer än rätt. Det var meningen enligt mitt tycke eftersom gudarna valde att kontakta mig och visa sig för mig. Nu vet jag att dem är där och att de uppskattar de lilla jag gör för dem och den jord som vi lever på. Nu ser jag verkligen fram emot Imbolc och nästa fullmåne <3

 

  

 

Mother earth I send you my prayers, Father Sky I send you my prayers

Oh great mystery I feel your breath in my mouth

Oh great mystery I welcome you and give thanks to you in me

in peace, in peace, in peace

(Kellianna, Directionssong)


 
 
Moonwitch

Moonwitch

20 januari 2011 01:08

Längtar verkligen också efter Imbolc nu...:)Kramen!

http://ritamang.blogg.se/moonwitch

 
Miiiin

Miiiin

20 januari 2011 13:09

Jag hade tänkt sätta mig ner och meditera, men jag fick ingen ro i kroppen, så sände ut ljus och kärlek och fick sedan avsluta ritualen ganska snabbt. Jag är verkligen dålig på att stänga av saker som händer eller har hänt runtomkring mig när jag ska meditera, så får ta det när jag är stabilare :) Men låter som att du hade en underbar kväll! :)
Kramar

http://fullinsyn.blogg.se

 
Ariadna

Ariadna

20 januari 2011 18:40

Så skönt att höra att du är så pass bra nu att du kunde genomföra din ritual! ;) Gårkvällen var verkligen magisk. Inga gudar kom och hälsade på personligen men jag fick en sådan konstig känsla av att någon steg in genom dörren till vänster om mig. Känslan var påtaglig. Kanske var någon med mig under ritualen, vem vet ;)

Vi måste höras av snart angående Imbolc om du fortfarande vill upp och hälsa på. Nästa helg är jag upptagen men helgen därpå är du väldigt välkommen om du kan ;)

Kramar och Var Välsignad!

http://dimmornasdotter.bloggplatsen.se

Madeleine Gustavsson

20 januari 2011 22:28

Hej vännen.
Jupps det var verkligen magiskt igår. Hmm kanske var din guide som ville kolla till dig, vem vet.. heheh..
Ledsen vännen, ja vill verkligen inte göra dig besviken, men det ordna sig med min vän. Ja hade helt enkelt missuppfattat henne och trodde att hon var sur när hon i själva verket inte var det. Så jag ska åka upp till henne.. ska se om ja kan beställa biljetter i morgon redan... ledsen o ja gjorde dig besviken. Men jag kommer gärna till stockholm i mars om du fortfarande vill ses? Du kan väl skicka ett mail till mig via fb om det?
Kramisar

 
Lilitha

Lilitha

21 januari 2011 02:02

Haha, jag har alltid en tendens att kommentera under fel inlägg... sorry för det.

Kram Lilitha

http://lilitha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Gustavsson - 9 juni 2011 18:43

Ibland så händer det så mycket här i världen och nu händer detta. Jag har bestämt mig för att starta upp min egna hemsida och har därmed bestämt mig för att starta upp en blogg där i stället. För er som vill följa med mig dit så är adressen, www.isme...

Av Madeleine Gustavsson - 4 juni 2011 11:33


      Igår så gjorde jag ett hårspänne med några fjädrar. Hårspännet var väl sådär, så jag ska göra om det. Ska sätta fast fjädrarna i ett par hårnålar i stället.    Sen när det är färdigt så är det bara trumman som fattas <3 ...

Av Madeleine Gustavsson - 2 juni 2011 18:51


         Jag älskar att gå barfota. Det är helt underbart att känna moder jord under mina fötter. Det är helt underbart att känna hur hon stödjer mig när jag vandra runt i min egna lilla värld.    Jag vill passa på och tipsa om en artike...

Av Madeleine Gustavsson - 31 maj 2011 14:03


Igår när jag var ute och gick så såg jag den här symbolen på himlen. Har inte en aning om vad den betyder, men jag tror att gudarna försöker att tala om någonting för mig. Frågan är bara vad? vad tro ni?   ...

Av Madeleine Gustavsson - 31 maj 2011 00:24


  Ikväll hade jag en riktigt riktigt magisk afton. Jag var på möte med Xtravaganzan och på vägen hem så passade jag på att betrakta himlen medan jag gick. Fick direkt svar på den frågan som jag ställde mig,  vilket glädjer mig. När jag kom hem så gic...

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards