ayanna

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Madeleine Gustavsson - 2 oktober 2010 16:02

Jag är så förkyld så det finns inte. Tycker inte alls om det. Men jag har fått min läxa om man säger så. För några dagar sen så fick jag en kommentar från en av mina läsare där hon påpekade att jag gjort fel när jag åkallade gudarna för att dem skulle hjälpa mig med min förkylning. jag tänkte att jag själv måste vara frisk om jag ska kunna hjälpa andra, men jag fick ju lära mig en läxa om man säger så. Dagen efter så var jag mer förkyld än innan, så jag fick väl min lilla läxa som jag skrev innan. Så jag råder er: tänk efter innan ni gör en spell, den kan faktiskt slå tillbaka på er :)

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards