ayanna

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Madeleine Gustavsson - 9 oktober 2010 21:19


Jag kan inte annat säga än att jag har haft en fullkomligt underbar dag tillsammans med min far. Tror att vi båda behövde det. Jag tog ett par riktigt riktigt bra bilder men eftersom jag tog dem med pappas kamera så får jag vänta tills i morgon för att få se hur dem blev. Och då lovar jag er att jag kommer att ladda upp en del av dem här så ni får se dem. 

 

Bilden ovanför tog jag när jag kom hem med min sambos kamera. Himlen var helt underbar och jag kunde inte motstå att gå ut och njuta av solnedgången. Jag är så glad för vad fader sol/shamash har gett mig idag, en underbar dag tillsammans med min egen far. 

 

Idag så insåg jag hur mycket dels min familj och dels min gud och gudinna betyder för mig. Utan någon av dem så hade jag inte funnits till.


Jag ser verkligen fram emot morgondagen. Då så ska jag på en föreläsning på gymmet. Den handlar om det som finns bortom verkligheten. Han som ska föreläsning är ett medium och en regressionterapeut, så det ska bli riktigt riktigt intressant och se vad han har att säga. Hoppas verkligen att det är intressant och kan ge mig någonting. Får inte glömma att ta med mig penna och papper :)   

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards