ayanna

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Madeleine Gustavsson - 22 oktober 2010 23:17

    

 Jag måste erkänna att jag inte var så mycket av en kattmänniska innan men nu när jag bott tillsammans med en underbar katt och min sambo i snart 2 år så har jag absolut ändrat mig. 

 

Ingen dag är likadan om man har en katt som Rocky. Han älskar att hitta på buss och springa runt som en tok. Varje gång man ska ge honom mat så nästan ramlar man över honom när han springer mellan benen på en. Men det är inte det som är speciellt med honom, nej det är hans personlighet. Han är kaxig, lugn, envis, vet vad han vill och är lite av en fegis. Han tror att han är tuff men när det väl händer någonting så backar han ur och återvänder till närmaste säkra ställe. Och han pratar mycket, både med mjau och genom telepati. Han skickar bilder till mig hela tiden eller så svarar han när jag pratar med honom. 

 

Rocky, jag älskar dig 

oavsett om du vet om 

det eller inte.  

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards