ayanna

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Madeleine Gustavsson - 3 oktober 2010 00:14

En del av morgondagen och hela Måndagen ska jag spendera ute. Varför då? Många orsaker, men en del är för att jag vill lära känna naturen lite mer och min nyfunna gud. Så i morgon blir det en runda till skällby (kommer kanske att ta med mig några frukter och lite morötter att ge till djuren) och meditera. Meditationen är inte det enda sättet för mig att komma i kontakt med Shamash men det är det enda sättet som jag kan kommunicera med honom under en längre tid. Annars så har han bara skickat små signaler eller korta medelanden, men aldrig några längre. Tänkte se om jag inte kunde få något samtal med guiden med eftersom jag behöver hennes hjälp var det gäller en grej just nu. Har en fråga som jag behöver ställa till henne och se vad hon tycker och tänker om det.

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards