ayanna

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Madeleine Gustavsson - 14 september 2010 20:09


Oj Oj oj nu händer massor kan ja lova. Känns som om jag håller på och sprängs av alla idéer som jag får från lite här och var.   

 

Idag tex så målade jag en flaska med en massa symboler. I den flaskan så har jag vatten, en rosenkvarts och lite salt. Detta vatten ska jag sen använda för att göra potions osv. Som ni ser så har jag målat en massa symboler på flaskan och det är inte bara för att jag tycker dem är fina utan det har en annan orsak med. De är alla symboler som har kommit att betyda mycket för mig och då har jag valt dem för att jag vet att dem ger bra energi. Det är nämligen bevisat att vatten kan fånga upp bra energier och på så sätt få bättre vatten kvalité.

  

Av Madeleine Gustavsson - 14 september 2010 12:30

Den här videon spelade jag in igår.. den är inte lång men den är naggande god. Tycker själv att jag pratar en himla bred småländska men ja vet inte riktigt vad ni tycker.


Så här ser mitt altare ut efter att jag har renat det och rensat lite där :)

 

Här visar jag en del av de örter som jag jobbar med. Jag ska klargöra att järneken är giftig och kan framkalla allergiska reaktioner om man inte är försiktig med den.


Fler avsnitt kommer under kvällen. Hoppas ni har lite nytta av det som jag har lagt upp.


Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards