ayanna

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Madeleine Gustavsson - 22 september 2010 22:30

  

Happy Mabon everyone!!!

Hihi jag vet att det kanske är lite tidigt men jag tänkte att jag kunde skicka iväg en liten hälsning eftersom jag ska iväg i morgon (längta som bara den). Kvällen vart inte riktigt som jag hade planerat men som ni ser så hade jag det väldigt mysigt i alla fall. Jag firade så som det kändes rätt för mig, med vatten, havreflarn, pumpor och lite annat smått och gott. Mediterade också och försökte på mitt sätt kommunicera med både gudarna och min guide, vilket gick bra. Kom i kontakt med både och, det gick så bra så att både guden och gudinnan klappade mig på kinden och pussade mig på tredje ögat innan dem gick.

 

Här en bild på mitt altare där jag också har med dem havreflarn som jag bakade under dagen. Mycket lyckade måste jag säga. Trodde inte att dem skulle bli så bra som dem blev. Hihi, känner mig faktiskt lite stolt. Ja e nog duktigare än vad jag tro.. hihi.. 

 

 

 Kolla den här bilden? visst ser det ut som om blomman glimmar?  riktigt riktigt häftigt är det. Har god lust o förstora bilden och göra en tavla av den. Men jag vet inte. Vad jag inte heller vet är hur jag lyckades med att få blomman att glimma sådär.. har inte en aning, för det var inte dimmigt heller så det kan inte vara det. Blomman ville nog helt enkelt visa upp sig i sin vackraste skrud. Eller så bodde det älvor i den som lös upp den, så kan det också vara. I vilket fall som helst så vatt jag helt fundersam när jag såg bilder efteråt. 

 

     

Här är mitt misslyckade försök till att få bra bilder på fullmånen. Detta är den bästa av dem alla. Tycker dock att det är lite av mystik i den så jag behåller den för det.    

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards