ayanna

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Madeleine Gustavsson - 30 september 2010 12:43

http://www.dreadcentral.com/news/36118/anthony-hopkins-has-the-rite-exorcise-demons <--- kolla länken. Jag ser verkkligen fram emot den filmen :)

Av Madeleine Gustavsson - 30 september 2010 11:48

Under morgonen så fick jag ett glädjande bud, Jag ska ha två föreläsningar om aspergers under hösten. Det var min gamla handledare och vän som kontaktade mmig och frågade om jag hade tid och ville. Jag blev jätte glad och sa så klart Ja eftersom jag ser det som mitt kall att hålla föreläsningar om mitt eget handikapp och hur det fungera. Så nu är det lite planering som gäller eftersom den första föreläsningen är på fredag den 8 oktober, vilket är nästa vecka.


En mindre rolig grej är att när jag vaknade i morse så hade jag förlorat rösten, vilket inte alls va särskilt roligt. Nu är det bättre men fortfarande inte helt bra, så jag ska sätta i mig lite kaffe och te under dagen tro jag. Hoppas verkligen att det bli bättre.


Genomförde en lätt ritual igår, där jag åkallade guden och gudinnan, de olika elementen och bad om deras hjälp att bli av med förkylningen. Sen så gjorde jag en brew av citronskal, ingefära, lite salt, kanel och vatten. Var dock försiktig med att koka citronen i en järngryta eftersom citronen fäller ut järn. Tänkte inte på det så min brew vatt lite svart men den går fortfarande att dricka, om man inte dricker så mycket. Så jag gjorde en flaska som jag ska tömma inom en vecka. Jag är super säker på att det kommer att fungera perfekt.


   

Presentation

Tidigare år

English

Fråga mig

15 besvarade frågor

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Vilken religion anser du att du tillhör?
 Ingen, är ateist
 Är inte riktigt säker
 Min egen
 Wicca
 Buddhism
 Hinduism
 Kristendom
 Islam
 Judendomen
 Nyhedendomen
 Shintoismen
 Gnosticism
 Min tro står inte med här

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards